دیلماج
چه چیز سخت تر از گفتن از خود است!
Saturday, December 24, 2005
هنگام درس چه چیزهایی حواس تان را پرت می کند؟
گیتا_ا
1.از همه بیشتر به زنگ بعد فکر می کنم.
2.به این که چه ساعتی زنگ می خورد و به خانه می روم.
3.به غذا فکر می کنم.
4.همیشه این فکز توی سرم است که دیگران در موردم چه فکری می کنند.
5.به امتحاناتم که چه طوری می دهم.
6.به خاله ام خیلی فکر می کنم.

بی نام.
1.از همه چیز بیشتر به این که زنگ زودتر بخورد و من به خانه بروم.
2.به این که چه کسی به خانه ی ما زنگ زده و چه کسی به خانه ی ما آمده.
3.به این که با دوستانم و یا پدر و مادرم برویم بیرون.
4.ما مدتی است که مزاحم تلفنی داریم ،می ترسم پدرم فکر کند من به کسی شماره داده ام.
5.به غذا فکر می کنم.

ثریا-ن
1.به دوستمان فکر می کنیم.
2.به این که کجا می خواهیم برویم.
3.به فکر این که رفتم خانه چه کار کنم.
4.به فکر این که کی برایش زنگ بزنم.
5.به فکر این که چه به اوبگویم.

ه-و
1.به خوبی یا خوشگلی معلممان.
2.به این که بامزه و شوخ اید.

یاسمن-ن
من آن روزی که حالم به هم خورده بود و تمام زنگ را گریه می کردم،او به من گفته بود که مشکلی دارد و تا سه ماه نمی تواند با من حرف بزند.امروز هم تمامزنگ را در فکر این بودم که من دیروز به او گفتم کلاس فوق دارم بیاید جلوی چهارراه ولی بابام ضدحال زد دیشب به من گفت" یاسمن من فردا می آیم دنبالت."الان مانده ام چه کار کنم.


بی نام
1.حواسم به نمره های درسی می رود.
2.حواسم به شاگرد دوم شدن می رود.
3.حواسم به تشویق معلم می رود.
4.حواسم به نهار می رود.

عارفه-م
1.با خواهرم قهر کرده بودم.
2.یک لباس خریده بودم و آن لباس را دوست نداشتمبه زشتی آن لباس فکر می کردم.
3.فکرم مشغول درس ساعت بعد می شود.
4.اگر امتحانم را نمره کامل نگرفته باشم به نمره ام فکر می کنم.

رقیه-ف
1.به این که زنگ دیگر امتحان داریم.
2.به این که چه کار کنم تا امتحانم را خوب بگیرم.
3.به این که فردا کجا می روم.
4.به این که چقدر شما را دوست دارم.
5.به این که فردا چه درسی دارم.
6.به این که حواسم پرت شده و درس از یادم رفته.
فاطمه-ص
1.امروز چه کسانی به خانه ی ما می آیند.
2.مادرم چه چیزی برایم می خرد.
3.برای مهمانی شب جمعه چه لباسی بپوشم مناسب تر است.
4تولد دوستم برایش چه بخرم.

فرزانه-م
1.به خواهرزاده و برادرزاده ام.
2.به درس ها و امتحانات روز بعدی.
3.به فیلم و سریال های آن روز.
4.به گردشی که آخر هفته انجام می گیرد.
5.به مهمان هایی که آن روز به خانه ی ما می آیند.


یاسمن-ر
1.به زنگ بعد.
2.بیشتر حواسم به درس بود.
3.چرا بعضی ها را اشتباه حل کردم.
4.کاش می توانستم ساعت فوق می ماندم.
5.به درس های فردا و به نمره ی 20 امتحان امروزم.
6.شما چه معلم خوبی هستید.

یاسمن-ک
من تمام زنگ را به عشقم که در شهر دیگری است فکر می کردم.و یک راننده تاکسی که هر روز مرا به مدرسه می آورد فکر می کنم.و به یک مزاحم که همیشه دنبالم میآید و اصلا اصلا دوستش ندارم.

بی نام.
به این که پدرم کی از خانه بیرون می رود.


فرانک-ع
1.هنگام خواندن درس ذره های سازنده ی مواد حواسم به سوی گردنبندی با مرواریدهای سفید رفت.
2.در هنگام خواندن درس پوشاک یاد لباس تولدم افتادم.
3.در موقع دستور زبان انگلیسی یاد دانشگاه افتادم.
4.وقتی معلم دینی به غسل اشاره کرد یاد عادت ماهیانه افتادم.